En varm tanke til dig og din dygtige indsats
Nøj hvor sender jeg ofte en varm tanke til dig og din dygtige indsats, som hjalp mig videre - efter alt for mange opslidende og vanvittige år i jobcentret.
Det er dejligt at vide, at du trives godt med dit vigtige og nødvendige arbejde. - Dog skræmmende at der stadig er stort behov for det.
Kærlige hilsner og tanker Inge
